הצהרת נגישות

מידע על נגישות
לקוחות יקרים, אנו בחברת Roidmi ישראל דוגלים בהנגשת אתר האינטרנט, מרכז שירות הלקוחות ומרכז המכירה.
אנו משקיעים מאמצים כדי להנגיש את המקומות הפיזיים ואתר האינטרנט לאנשים עם מוגבלויות, רואים בכך ערך עליון ועושים מאמצים לעמוד בסטנדרט גבוה ולפי תקן.

נגישות באתר האינטרט
אנו ב- Roidmi ישראל אנו שואפים לספק חווית משתמש מרבית, לכלל הציבור, לרבות בעלי מוגבלויות.
אנו פועלים לעדכן ולהטמיע את כללי הנגישות ככל שניתן, בהתאם לעקרונות תקן הנגישות. האתר פועל למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

התאמות הנגישות באתר בוצעה בהתאם לתקנה 35 בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע"ג 2013 ,לתקן הישראלי ת"י 5568 המבוסס על הנחיות 2.0WCAG לרמה AA ובכפוף לשינויים והתאמות שבוצעו במסמך התקן הישראלי.

התאמת הנגישות נבדקה בדפדפנים המובילים כגון כרום בגרסאות האחרונות, וכלה שימוש טכנולוגיות מסייעות מסוג קורא מסך (NVDA).

כיצד הונגש האתר
• קישורים בתחילת הדף המאפשרים דילוג לתוכן.
• תיאור טקסטואלי לתמונות ואייקונים עבור טכנולוגיות מסייעות.
• כפתורי עצירה והפעלה של גלריות.
• הוטמעו חוקי ARIA העוזרים לפרש את תוכן האתר בצורה מדויקת וטובה יותר.
• הנגשת תפריטים, טפסים, היררכיית כותרות, רכיב טאבים, חלונות קופצים ועוד.

כדי לנווט באתר בעזרת המקלדת השתמשו בכפתור ה- Tab.
כל לחיצה עליו תעביר אותכם ללינק הבא. לחיצה על Shift + Tab תחזיר אתכם ללינק הקודם.

שינוי גודל הגופן מתבצע באמצעות המקלדת,
עבור הגדלת הגופן יש ללחוץ על המקשים ctrl +
עבור הקטנת הגופן יש ללחוץ על המקשים ctrl –

הסדרי נגישות במרכזי שירות הלקוחות והמכירה

במשרדי החברה אין קבלת קהל.
בכל בעיה או תקלה יגיע שליח עד בית הלקוח אליו ימסר המוצר התקול.
לאחר בדיקת המוצר, תיקונו או החלפתו – יוחזר המוצר ללקוח על ידי שליח עד הבית.
ניתן לפנות לשירות לקוחות לקבלת מענה אנושי מהיר ומקצועי
בטלפון: 03-5047779 או במייל: PG@2112.CO.IL

לנוחיותכם – ישנם 4 נקודות איסוף (בתיאום מראש בלבד)
שבהם ניתן למסור מוצר באחריות ולקבלו חזרה לאחר טיפול.

דינמיקה תחנה מרכזית באר שבע (בתיאום מראש בלבד)
טלפון לתיאום: 03-5047779
תחנה מרכזית, דרך אילת 16, באר שבע
א-ה: 9:30-20:00
שישי: 9:00-13:00

דינמיקה קניון מלחה ירושלים (בתיאום מראש בלבד)
טלפון לתיאום: 03-5047779
דרך אגודת ספורט בית"ר 1, ירושלים
א-ה: 9:30-20:30
שישי: 9:00-14:30

דינמיקה עזריאלי חיפה (בתיאום מראש בלבד)
טלפון לתיאום: 03-5047779
משה פלימן 4, חיפה
א-ה: 9:30-20:30
שישי: 9:00-14:30

דינמיקה דיזינגוף סנטר (בתיאום מראש בלבד)
טלפון לתיאום: 03-5047779
דיזינגוף 50, תל אביב
א-ה: 9:00-21:00
שישי: 10:00-14:30

נקודות שירות נגישות
נקודות שירות נגישות הכוללות – שולחן רחב עם חלל לברכיים, כיסאות יציבים עם משענות ידיים ושילוט מותאם
מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה -בנקודות מותקנות מערכות עזר למען אנשים עם מוגבלות בשמיעה מסוג לולאת השראה הכוללות גם מיקרופון חיצוני ואפשרות חיבור לאוזניות.לשימוש במערכת העזר לשמיעה יש להעביר את מכשיר השמיעה למצב T.
שרות ללא המתנה בתור – יינתן בהצגת תעודות מתאימות בהם מצויין “פטור מעמידה בתור”
נציגי השירות – עברו הדרכות למתן שרות נגיש
הנגשת מידע כתוב
חיית שרות – בכל הנקודות מותרת כניסה עם חיית שרות/כלב נחייה

תאריך עדכון ההצהרה
ההצהרה עודכנה בתאריך 01.11.2023

שואב האבק החכם הראשון בעולם והיחיד שיודע גם לשטוף - ROIDMI NEX

היבואן הרשמי

השאירו פרטים וקבלו הנחות, עדכונים ומבצעים חמים למייל!

בקרוב בישראל...
ROIDMI X20

מעוניינים במוצר לרכישה פרטית, סיטונאות ועוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בקרוב בישראל...
ROIDMI F8S

מעוניינים במוצר לרכישה פרטית, סיטונאות ועוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בקרוב בישראל...
ROIDMI S1E

מעוניינים במוצר לרכישה פרטית, סיטונאות ועוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בקרוב בישראל...
ROIDMI M8 Mattress Cleaner

מעוניינים במוצר לרכישה פרטית, סיטונאות ועוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!